Friday, July 09, 2004

Mengapa Kau Buat Aku Harus Memilih Diantara Dua Pilihan



Tiada Mengertikah Dirimu Akan Perasaan di Dalam Dadaku ini?
Tiada Tahukah Kamu Gejolak Bathinku Yang Menggelora Sekarang ini?
Tiada Merasakah Dirimu Akan Kesedihan di Hatiku ini?
Tiada Berartikah Diriku Dalam Hatimu...???

Ingin Aku Menjerit Sekuat dan Sekencang Mungkin
Sampai Hatiku Ini Puas dan
Hilang Semua Keinginan di Dalam Dada ini......

Sekarang ......
Aku Baru Sadar
Tak Seharusnya Aku Bersikap Manja
dan Kekanak-Kanak di Depanmu
Tak Seharusnya Aku Mendambakan Cinta dan Kasih Sayangmu.....

Siapa Aku..... Siapa Aku Bagi Dirimu.....
Aku Bukanlah Siapa-siapa .....

Aku Hanyalah Seberkas Cahaya Yang Tiada Berarti
Aku Hanyalah Setitik Embun di Kejauhan Yang Tak Bermakna
Aku Hanyalah Sebatas Bayang-Bayang Semu di Kegelapan Malam
Tak Berhati....Dan Tak Bernyawa.....

Aku Memang Orang Yang Tak Pantas Untuk Kau Sayangi......

(Teruntuk Bathinku Yang Tengah Bergejolak Kencang Menanti Sampai Datangnya Kematian)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home